Już za tydzień, 23 października w warszawskich kinach sieci Multikino: Złote Tarasy oraz Ursynów odbędzie Cannes Lions Imagination Day. Będzie to jedyny w Polsce pokaz najbardziej kreatywnych reklam z całego świata.
Na tegoroczny Cannes Lions Imagination Day zapraszają: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2 i Multikino Media. Wydarzenie organizowane jest w Polsce już po raz siódmy i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
23 października będzie niepowtarzalną okazja, aby zobaczyć najlepsze, najbardziej kreatywne kampanie i filmy reklamowe z całego świata nagrodzone w tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu w kategoriach: Film oraz Titanium & Integrated.
W Multikinie Złote Tarasy uroczysty pokaz zostanie poprzedzony wręczeniem statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu Reklamy Cannes Lions: DDB Warsaw, Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions oraz Leo Burnett. Ponadto zostanie nagrodzony najlepszy team konkursu Young Creatives Eurobest.
Z racji na duże zainteresowanie pokazem Cannes Lions Imagination Day klientom, którzy nie zdążą z zakupem biletów na uroczysty pokaz w Złotych Tarasach, sieć kin Multikino umożliwia obejrzenie najlepszych reklam w Multikinie Warszawa Ursynów. Pokaz odbędzie się tego samego dnia, ale 30 minut później, czyli o godzinie 20:00.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.multikino.pl
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/najbardziej-kreatywne-reklamy-tylko-w-multikinie